czwartek, 6 października 2011

Shopping in London part 1 :)

Dzień Dobry Wszystkim jak wam mija dzień?:)

Dziś wcześniej obiecany post o zakupach jakie zrobiłam w Londynie. Dziś zaprezentuje wam ich część, rzeczy tj. akcesoria, bielizna, piżamki, suweniry. Następnego posta o moich zakupach stworzę wkrótce;) Także zapraszam do obserwowania:)

1. Zakupiłam sobie oto takie kapcioszki!! Bardzo cieplutkie z futerkiem w środku, wierzch pudrowa plecionka ze srebrną nitką:) Wiem, że kapcie to kapcie, ale kocham je, nie mogę się bez nich obyć:)


2. Suweniry - zawsze jak gdzieś jestem muszę kupić sobie magnesik na lodówkę! To już taka moja tradycja;P Także do mojej kolekcji doszły nowe 4 i zaczyna powoli brakować miejsca do ich wieszania:)

Miś Pedington - Był moim celem od zeszłego roku;) w poprzednim razem kiedy odwiedzałam Londyn nie zdecydowałam się go kupić, potem  strasznie żałowałam bo jest bardzo pocieszny!:) Także w tym rok był on priorytetem :)

Siatka płócienna z emblematem flagi brytyjskiej - Primark - zawsze może się przydać:)


3. Kolczyki z Opi z piórkami:)


4. Kwiatki do włosów następne do mojej kolekcji, która jest już dość pokaźna. H&M i Forever21


5. Bransoletki - Primark



6. Gąbka do układania koka - rewelacja! - Primark


7. Skarpetki , podkolanówki & rajstopy 120 den - Primark



8. Piżamki - Primark - Jedna z krótkimi spodenkami i bluzeczką z krótkim rękawkiem & spodnie do piżamy na zimę - straszny ze mnie zmarzluch!



9. Stos majtek - jak za każdym razem jestem zaopatrzeona na cały rok! - Primark



Zapraszam już na przyszłego posta z zakupami, który ukaże sie już niedługo. Zaprezentuje wam resztę moich zdobyczy:)

Miłego dnia;***

4 komentarze:

  1. Londyn :D planuje pojawić się tam w ferie zimowe :) mam nadzieje ze mi się uda :P

    OdpowiedzUsuń
  2. frozenstylefrozen@ to jeszcze nie wszytko;) zapraszam na najbliższe posty:)

    AndyMcKiewicz@ zazdroszczę! z chęcią bym też jeszcze pojechała, niestety ferie jeśli wg takowe będę mieć spędzę na pisaniu prac magisterskich:((

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poczytać wasze opinie :)