wtorek, 20 września 2011

Przemyślenia & oczywiście inspiracje na dziś :)

Dzisiejszy dzień dość słoneczny i ciepły. Upewnił mnie on w przekonaniu, że jeszcze nie jestem gotowa na jesień!!! Tak bardzo kocham lato, słońce, plażę!



W tym roku nie było za dużo okazji do opalania, w ogóle upalnego lata nie było, jedynie 2 tygodnie spędzone w ciepłych krajach sprawiły, że czuję się choć trochę lepiej i wyglądam jak człowiek;) Niestety chyba zaczyna łapać mnie powili jesienna melancholia. Już za 3 dni wchodzimy w jesienny czas. Ile ja bym dała aby jeszcze gdzieś wyjechać w ciepłe miejsce!! niestety słodkie lenistwo się kończy;/. Od października znów uczelnia, a mianowicie dwie, bo studiuję równocześnie dwa kierunki. Pociesza mnie jedynie fakt, że to mój ostatni rok nauki, lecz bardzo wytężonej - czeka mnie napisanie dwóch magisterek! ehh;(

Jednakże na razie skupiam się na pozytywach nadchodzącego tygodnia i przygotowuję się do wyjazdu:) Muszę logicznie pomyśleć, aby dużo rzeczy ze sobą nie ciągnąć, bo chcę jak najwięcej przywieźć :P

A wy dziewczyny jakie macie sposoby na nadchodzący melancholijny (jak dla mnie) jesienny czas??

Mam jedynie nadzieję, że jesień w tym roku będzie słoneczna i kolorowa! Jeśli chodzi o trendy w modzie na pewno będzie wielobarwna! :) [czytaj: http://fashion-inspiration-m-style.blogspot.com/2011/08/jesien.html ]


Poniżej parę inspiracji na dziś :)





















Buziaki :***

8 komentarzy:

  1. I didn't understand a word you wrote, but love all the pictures and the nude/peach things are so adorable. ♥Tati

    http://meine-libelle.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. What a pity!;/ I would like to install translator but I don't know how to do it;/

    thank you for your nice words:)

    U are welcome to check out my fashion inspiration blog anytime!

    Kisses :*:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Love your photos. :))
    Hope to see more posts even though I don't understand Polish haha ;)

    www.deroucheau.etsy.com

    OdpowiedzUsuń
  4. I just discovered your blog...and I think you are doing a great job of putting up inspirational pics...they are all really beautiful :)
    Unfortunately I m not sure what are you writing about, since it is in Polish :/

    OdpowiedzUsuń
  5. no prosze.. i znalazła się równiez tutaj moja Riri :-)
    uwielbiam jej stylizacje :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. it's really nice to read so nice comments! I will try to install translator again, but I don't know why it doesn't work;/

    kisses:***

    Honney011@ Masz rację Rihanna wg ma świetne stylizację, a przede wszystkim rewelacyjną muzykę;D

    OdpowiedzUsuń
  7. I love Kim Kardashian! <3

    P.s. U are welcome to check out my fashion blog anytime! thecabinetoffashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Salha@ Me too, really She's so sexy and has excellent style! :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poczytać wasze opinie :)