sobota, 24 września 2011

I'm Off To London !! :)

Wreszcie skończyłam pakowanie! Uff... teraz do łóżeczka, trzeba się wyspać, bo latanie samolotem jest dla mnie wielkim stresem;/ Jutro przed południem wylatuję, więc raczej nie zdążę już dla was zamieścić żadnego posta :(. Poranek przed wyjazdem zawsze jest szalony, w biegu i na wszytko brakuje czasu!

Także życzę wam udanego tygodnia, dobrej pogody! Miejmy nadzieję, że jesień tak szybko do nas nie zawita:) A ja mam nadzieję, że i mi pogoda dopisze w nadchodzącym tygodniu:)

 




Buziaki dla was;*:*

2 komentarze:

  1. Londyn jest piękny!

    Zapraszam na www.mild-lace.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. tak Londyn to niesamowite miejsce ! byłam tam jakiś czas temu .
    Obserwuję i liczę na to samo
    Zapraszam do mnie w wolnej chwili http://esti-fashion.blogspot.com/
    Pozdrawiam
    xoxo

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poczytać wasze opinie :)