poniedziałek, 29 sierpnia 2011

Must Have

W tym sezonie królują wszelkie akcenty z męskiej garderoby, zaczynając od Blezerów tzw. Boyfriendów, poprzez koszulę z muszkami, kokardami, aż do męskich aktówek.

Ja postanowiłam sprawić sobie koszulę z kokardą, wyłowiłam ją na wyprzedaży w Reserved, także zamiast 79,90 zapłaciłam 39,90 myślę, że się opłacało i jest to dobra inwestycja na przyszłe zestawy:)


Zresztą na internecie mam mnóstwo przykładów męskiej mody wchodzącą do damskiej szafy. Tutaj przedstawię wam parę z nich:) Razem ze stylizacją Kasi Tusk, która zresztą według mnie wygląda rewelacyjnie! i nie ma tutaj znaczenia czy inspirowała się tworząc ten zestaw młodszą siostrą Kardashian ;) zestaw jest bezbłędny:)














Miłego wieczorku! :)

3 komentarze:

  1. sliczne koszule i oczywiscie kasia tusk
    ! ;))

    zapraszam do obserwowania mojego bloga ;)

    http://mademoiselle-kate.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny blog, też uwielbiam białe koszule. dodaję do obserwowanych i zapraszam do mnie ;>>

    OdpowiedzUsuń
  3. Dziękuję za miłe komentarze :) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poczytać wasze opinie :)