piątek, 2 września 2011

Depilacja :)

Hej Dziewczyny? Jak wam mija dzień? Chciałam Wam dzisiaj przedstawić mój sposób depilacji.

Ogólnie nie jestem fanką golenia się maszynką. Fakt, bardzo szybka do wykoniania czynność, lecz włoski za szybko odrastają. Od dłuższego czasu depilowałam się plastrami z woskiem Veet, ale doszłam do wniosku, że to zbyt drogi interes! Zaczęłam rozglądać się za czymś innym i "wpadłam" na zestaw do depilacji: podgrzewacz do wosku, woski w rolce, paski do zbierania owłosienia.






Jestem nim zachwycona! Naprawdę polecam.

Specjalny wosk w pojemniczku z rolką wkładamy do podgrzewacza i czekamy, aż będzie płynny




Wtedy nie zostaje nam nic innego jak przejeżdżać rolką od góry do dołu, następnie naklejamy pasek i odrywamy:)






Rewelacyjna aplikacja, czysta i przede wszystkim prosta! Co prawda jest bardziej czasochłonna niż golenie maszynką, ale efekty się utrzymują 2 tygodnie w moim przypadku. Na sam koniec aby pozbyć się pozostałości wosku na skórze, a także aby nawilżyć i złagodzić naskórek, nanoszę oliwkę łagodzącą po depilacji :)

A jaki wy macie sposób do usuwania zbędnego owłosienia? :)

Miłego Dnia;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło poczytać wasze opinie :)