niedziela, 7 października 2012

START OVER AGAIN

Witam Was Kochani!!!!

Ojjj jak dawno mnie tutaj nie było!!!! Pewnie i tak tutaj nikt już nie wchodzi;) ale postanowiłam znów zacząć regularnie wstawiać posty. Chciałabym, aby ten blog nie tylko służył przedstawianiu moich inspiracji, ale pomału stawał się częścią mnie w sieci, zmieniał się w blog szafiarski w kierunku lifestylowego...:), no ale czas pokaże!!!

W czasie kiedy mnie tutaj z Wami nie było tyle się wydarzyło! Między innymi jestem już po obronie pracy magisterskiej i obecnie zaczynam szukać pracy! ;)) :P

Moje wakacje spędziłam bardzo intensywnie w sumie od lipca do września praktycznie mnie w domu nie było;) Niestety w te wakacje, nie udało mi się odwiedzić mojego ukochanego Londynu :((, ale kto wie... rok się jeszcze nie skończył! ;> Poniżej troszkę zdjęć z moich wojaży, w następnym poście jeśli będzie chęć z Waszej strony może wstawię coś więcej;) Mam nadzieję, iż dzięki nim chociaż trochę zrobi nam się cieplej na serduszku, bo patrząc przez okno zaczynam mieć depresje :(( leje!!! 


RHODOS <3










PARIS <3
















RZYM <3


Ogólnie ostatnio chodzi mi po głowie razem z przyjaciółką otworzenie sklepu interentowego z ciuszkami i kosmetykami w dalszej przyszłości (także takich mnarek, których nie znajdziemy w Polsce!) - jakimi markami byście były zainteresowane??

Co myślicie o takim pomyśle? A może, któraś z Was już jest w takim biznesie i ma ochotę się podzielić swoją wiedzą!? Proszę o informację:)

Pozdrawiam Was Cieplutko:*** Miłego Wieczorku! :))


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło poczytać wasze opinie :)