wtorek, 16 sierpnia 2011

London Baby :)


Właśnie jestem w trakcie planowania zwiedzania Londynu. Fakt, że już tam byłam tylko ułatwia mi zaplanowanie całego tygodnia jaki tam spędzę. Dużo miejsc już zdążyłam zobaczyć, ale również wiele też nie! Dla mnie Londyn to miejsce, do którego można wracać, niezliczoną ilość razy! Kocham to miasto!



 Jedna z największych atrakcji Londynu - London Eye - jeśli trafić na ładny dzień, rozpościerają się stamtąd przepiękne widoki na cały Londyn.


Zwiedzanie oczywiście zacznę jak zwykle od Buckingham Palace i tym razem skuszę się na wejście do środka. W czasie, kiedy będę w Londynie, jest tam wystawa specjalna poświęcona Królewskiemu Ślubowi Księcia Williama i Kate Middleton, także myślę, że to świetna okazja by oprócz samego pałacu, który jest otwarty dla zwiedzających w czasie kiedy Królawa przebywa na wakacjach w Szkocji, zobaczyć też ową wystawę specjalną. Warte wzięcia udziału jest także zmiana warty przed Pałacem Buckingham! Choć straszny tłum i cała zmiana trwa dość długo, ale raz zawsze warto to zoabczyć.

Ocztwiście nie zakoncze tylko na zwiedzaniu, bardzo ważnym punktem są...ZAKUPY!!!! Och tak! :) jak każda kobieta je uwielbiam! W szczególności okazje, jak wiadomo sezon wyprzedaży będzie już dawno zakończony w czasie mojego pobytu, ale zawsze przywiozę sobie "trochę" ciuszków i akcesoriów, które są o wiele tańsze niż w Polsce! Primark, tak bardzo znany u nas w Polsce i niestety rzeczy są u nas w kraju dostępne tylko na allegro, gdzie ceny są o 200-300% wyższe ;), oczywiście odwiedzę też H&M, Top Shop, Vila, Nike itd.- i mega wykończona przejdę całe Oxford Str ;)

Mam także chęć aby udać się na jakiś musical na Piccadilly Circus hmm... zobaczymy jeszcze co z tego wyjdzie:)

Jak na razie poniżej prezentuje Wam zdjęcia z mojej poprzedniej wyprawy do Londynu:)

Miśki Pedingtony :)

Gwardzista w niedźwiedziej czapie;)

Buckingham Palace

Gwardzista

Widok od Strony Parlamentu na London Eye i Tamizę

Big Bem

London Eye - podczas rejsu Tamizą

Most Millenium i widok na St Paul's Cathedral

Piccadilly Circus

London Bridge

 Tower of London

 Tower Bridge





Cudowny wieczór nad Tamizą!

Miłego Wieczorku Wam życzę:* ;]

A może wy macie jakieś ciekawe miejsca do polecenia do zobaczenia w Londynie? :)

2 komentarze:

  1. Londyn ma miejsce na mojej liscie 'wyjazd do:'. ja pewnie odwiedzilabym duzo sklepow ktore sa tylko w Londynie :)

    http://againchange.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. oczywiście sklepy to podstawa :)

    OdpowiedzUsuń

Będzie mi miło poczytać wasze opinie :)