środa, 17 sierpnia 2011

Shoes, Boots... :):)

Która z nas nie jest miłośniczką butów:)?. Klapki, japonki, sandałki, szpilki, my kobiety posiadamy buty na każdą okazję i w wielu kolorach, aby wszystko do siebie pasowało. Ja osobiście jestem miłośniczką balerinek! w sezonie wakacyjnym oczywiście wszystkie zakryte buty idą w odstawkę, na rzecz japonek i sandałek! Marzy mi się chodzenie na niebotycznie wysokich szpilkach, jedne 11 cm już posiadam jednak po pierwsze jestem wysoką osobą wiec nie czuję się komfortowo w tak wysokich butach ;/ widząc, że 90% osób mnie mijających jest ode mnie niższa;/, nie umiem pokonać tego dyskomfortu! W szpilkach mierzę prawie 190 wzrostu :( Ile bym oddała za wzrost 165;).
Po drugie kwestia chodzenia w nich na naszych "prostych" ulicach mnie dyskwalifikuje;). Oczywiście wiem, że to kwestia wprawy, lecz niestety szpilki raczej nie są dla mnie pisane :(. Jest wiele pięknych par, które bym chciała mieć, ale jak dochodzi do mnie głos rozsądku, że będą leżeć w szafie nienoszone wracam na ziemię. Niemniej jednak widząc dziewczyny na ulicy poruszające się w tak wysokich butach, z taką gracją i szybkością wpadam w podziw:).

1.

2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

9.

10.

11.

12.

13.

14.

15.

16.

17.

18.

19.

20.

21.

22.

:):) Miłego wieczoru !

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło poczytać wasze opinie :)