poniedziałek, 15 sierpnia 2011

No i po długim weekendzie...

Właśnie wróciłam z długiego weekendu... niestety z przeziębieniem, które nie wiadomo w jaki sposób się nabawiłam :( Pogoda dopisała, piękne słońce, ciepełko, czyli inne ubrania niż szorty i sukienki nie wchodziły w grę, a jednak złapałam przeziębienie, na pewno przez klimatyzację w samochodzie:( Jestem dziś troszkę zmęczona 5h prowadzenia samochodu;) ale jeszcze nie zdążyłam się z wami podzielić tym, iż uwielbiam prowadzić samochód!!!! Jest to dla mnie taki Relax! oczywiście czasami na naszych polskich drogach moja cierpliwość jest wystawiona na próbę!

Poniżej parę zdjęć inspiracji... oczywiście pogoda w miniony długi weekend nie była tak piękna jak na niżej przedstawionych zdjęciach, ale jak na nasze polskie lato i pogodę w ostatnim czasie nie było na co narzekać:)

1. Londyn nocą - bardzo polecam ! rewelacyjne wrażenia ! Powracam we wrześniu tam :D


2.

3.

4.

5.

6.

7.

8.

W najbliższym czasie przedstawię wam relację z mojego ostatniego wypadku do Londynu, mam nadzieję, że jakieś informację się komuś przydadzą:)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło poczytać wasze opinie :)