poniedziałek, 8 sierpnia 2011

Pyszności :)

Ostatnio mam lekkiego bzika na punkcie gotowania :). Wszelkie ciasta, babeczki, potrawy ich kolorowość, piękny wygląd i smak mnie powalają. Zastanawiałam się ile trzeba by było gotować by dość do takiej perfekcji jak te frykasy jakie wam tutaj ukazuję na zdjęciach. Wiele z nich wymaga na pewno nie tylko zdolności kulinarnych, manualnych, ale również dużo wyobraźni. Sama ostatnio podjęłam się zrobienia paru ciast i przyznam szczerze, że sprawiło mi to nie lada przyjemność:) i nie chodzi mi tu tylko o samą kwestię konsumowania;), ale również przygotowywanie tych frykasów sprawiało mi wielką frajdę:) A może i wy ostatnio odkryliście u siebie smykałkę do gotowania czy pieczenia? ;)

1.

2. Chyba każda z nas by się ucieszyła z takiego tortu urodzinowego:)


3.

4.

5.

6.

7.
 
 8.

9.

10.

 11.

12.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Będzie mi miło poczytać wasze opinie :)